Билим берүү стандарттарынын талаптарына ылайык окуудагы жетишкендиктерди баалоонун объективдүү жана ачык айкын системанын болушу
Билим берүү стандарттарынын талаптарына ылайык окуудагы жетишкендиктерди баалоонун объективдүү жана ачык айкын системанын болушу
1.1 Окуу планынын жана программалардын билим беруу стандартынын, базистик окуу планынын талаптарына жана кызыкдар тараптардын керектоолоруно ылайык келуусу.
1.2 Окуу-методикалык билим беруу стандартынын талаптарына жана кызыкдар тараптардын керектоолоруно ылайык келуусу.
1.3 Жетишуу маалыматтык ресурстардын (окуучулардын контингентине, анын ичинде окутуу тилдерине карата окуу-методикалык адабияттардын фонду).
1.4 Билим беруу программасынын жана окуу методикалык камсыздоонун мазмунун жакшыртуу максатында кызыкдар тараптардын кутуулорун, керектоолорун жана канааттануусун мезгилдуу баалоонун жана маалыматтык коопсуздукту камсыздоону колдонуудагы механизмдин болушу.
2.1 Окутуунун пландаштырылган максаттарынын болушу.
2.2 Окутуу-тарбиялоо процессинде инновациялык технологияларды жана методдорду колдонуу:
2.3 Окутууну баалоодо жана корректировкалоодо кайтарым механизминин болушу.
2.4 Билим берүү стандарттарынын талаптарына ылайык окуудагы жетишкендиктерди баалоонун объективдүү жана ачык айкын системанын болушу.
2.5 Окуучуларды баалоонун колдонулуучу эрежелери, жол жоболору жана жыйынтыктары,ошондой эле аларды кайра кароонун жол жоболору жөнундө маалымдоо системасынын болушу.
2.6 Коопсуз өнүктүрүүчү жана психологиялык жактан ыңгайлуу билим берүү процессинде ден соолукту сактоочу ыкмаларды колдонуу.
2.7 Ички жана тышкы баалоонун системалуу мониторинг жүргүзүүнүн жыйынтыгы боюнча окуучулардын натыйжаларынын динамикасы.
2.8 Кызыкдар тараптардын кайрылууларына жана арыздарына таасир этүүнүн иштелип чыккан жана ишке киргизилген жол жоболордун болушу.
3.1 Педагогикалык персоналдын квалификациясынын жана билиминин билим берүү программасына шайкеш келиши.
3.2 Физикалык жана психологиялык коопсуз чөйрөнү, ошондой эле билим берүү процессинин катышуучуларынын өз ара мамилелерин баалоону,анын жыйынтыгы боюнча чечимдерди кабыл алууну камсыздоочу механизмдин жана жол-жоболордун болушу.
3.3 Педагогикалык кадрларды үзгүлтүксүз кесиптик өнүктүрүү,алардын квалификациясын жогорулатуу жана мотивациялоо системасынын болушу.
4.1 Билим берүү процессинин катышуучуларына,анын ичинде ден соолугунан мүмкүнчүлүгү чектелген адамдарга жеткиликтүү болгон окуу имараттарынын жана материалдык ресурстардын (жабдылган окуу класстары, лабораториялар, компьютердик класстар, спорт залдын болушу).
4.2 Билим берүү чөйрөсүнүн коопсуздугун талаптарын сактоо (экологиялык,сан.эпидемиологиялык гигиеналык эрежелер жана ченемдер,өрткө каршы коопсуздук, эмгекти коргоо жана техникасынын эрежелери).
4.3 Материалдык техникалык базаны жана маалыматтык ресурстарды жакшыртуу боюнча ишти топтоо,баалоо,талдоо жана пландоо механизминин болушу.